Sooleen!

Solen gör grymt mycket för humöret. Att vakna och se att solen skiner är underbart. Sen att det är varmare ute är inte helt fel heller. Längtar tills alla is försvinner så man slipper halka omkring så fort man ska gå någonstans.

Igår började dagen med en föreläsning som var helt okej. Det var länge sen det var en riktigt bra föreläsning i skolan. Tråk det. Jaja, efter föreläsningen drog jag hem och bakade semlor. Hela 32 st blev det. Sedan gick jag Erika och Magnus över till Sandra och Thim och fikade. Mycket trevligt som alltid. Sen på kvällen kom Sandra och Erika över och så färgade vi varandras hår. Sandra blev "blond" ;), Erika fick lite ljusa slingor och jag blev röd igen. Skoj skoj!

Idag hoppar vi föreläsningen om Fenomenologi/fenomenografi och pluggar hemma istället. Låter himla mycket bättre.

Just nu kikar jag Biggest Loser från igår och ska snart dra mig ut på en spring(halk)runda. Yepp, ha det bra hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback