Myyysig helg

Igår traskade jag, Sandra och Erika ner till stan för att besöka Gävles Hälsomässa. Kändes spännande att se vad Gävle hade att erbjuda angående det, men vi var inte direkt imponerade. Trångt och få utställare och inte direkt några utställare som var intressanta för mig. Var i alla fall på en föreläsning där om KBT som var rätt intressant. Fick mig att fundera över om KBT skulle kunna vara något för mig och mina problem med maten. Maybe maybe.

Vi stannade inte speciellt länge på mässan, utan traskade hemåt istället. Blev sedan en lite seg eftermiddag framför tv och wii.

Mot kvällen sen gick jag och Anders över till Erika och Magnus, där även Sandra, Thim och Fia var. Blev först kikade av Melodifestivalen och sedan spelade vi Cranium. Förutom charader och sjungade så är det ett grymt roligt spel. Och desto roligare blev det ju att jag, Anders och Fia vann, hihihi ;D

Kommentarer
Postat av: mammi

Låter som en kul kväll

2011-03-13 @ 15:02:16
Postat av: Johanna

Det var det :) Hoppas ni också hade en trevlig kväll! Kraaaam <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback