En dag före

Idag är det torsdag i mitt huvud, igår var det onsdag. Rätt skönt i och med att vi har en uppgift som ska vara klar tills den riktiga torsdagen (imorgon då alltså (höll även på att skriva trosdagen, finns det något sådant, hohoh)).

Träningsvärken i bröstmusklerna sitter i även idag. Tror jag aldrig haft så här galet ont där förut. Mest är det i fästena på bröstkorgen, känns som jag varit i slagsmål eftersom det typ känns som blåmärken, haha. Jag undrar hur skivstången idag kommer gå, får nog försöka mjuka upp musklerna innan det börjar i eftermiddag.

Igår for jag med Anders till Fjärran och simmade några längder. Var lite halvjobbigt med träningsvärken men gick bättre än väntat. Är riktigt usel på att simma så igår försökte jag simma så mycket som möjligt, men det var himla mycket folk så det gick rätt uselt ändå, men men, bättre än vad det gjort tidigare gånger i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Tasha

Krya på dig! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback