Äckeldröm

Det är inte första gången jag drömmer det här. Ibland när jag sover biter jag antagligen ihop mina tänder och det bidrar till drömmar om att tappa tänder, få lösa tänder. I drömmarna biter jag ihop så hårt så det känns som de ska flyga ut, men vanligen händer detta inte. Men i natt ramlade minst 5 tänder i överkäken loss. Minns att det gjorde helt galet ont i drömmen, men det var ingen som direkt brydde sig. Jag tyckte det var hemskt, men de som var med i drömmen verkade inte tycka det och fortsatte som att ingenting hänt även fast mina tänder ramlade ut en efter en. Ja, fyy riktigt obehagligt. När jag vaknade var jag tvungen att känna efter om tänderna fortfarande satt kvar och puuh, vilken tur att de gjorde det, haha. Så äckligt när man vaknar från en dröm och känslan fortfarande sitter kvar. Urk!

Kommentarer
Postat av: mammi

Vilken hemsk dröm och värst att ingen brydde sig kram

2011-03-06 @ 09:50:55
Postat av: Johanna

Ja, haha, det var inge roligt :P

Postat av: Sandra

Åh det har jag också drömt flera gånger! jag blev så irriterad över att jag drömde det hela tiden. Jag kunde drömma att jag åt något, kunde inte svälja så jag spottar ut och då spottar jag ut alla mina tänder. läskigt!

hur som helst kollade jag upp det i drömbok och där stod det att man var rädd för att växa upp och ta mer ansvar, rädd för att vara havande eller om man var havande. och att det kan vara att man har mycket i sitt liv vid det tillfället.

2011-03-11 @ 17:45:06
URL: http://metrobloggen.se/sandramoren

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback