Yees!

Igår var det först skolan för föreläsning med hyperföreläsare, haha hon prata på snabbt hon. Mot slutet skulle hon gå igenom en till grej och säger "tar och går igenom det här lite snabbt bara". Haha, då undrar man hur snabbt det kommer gå då när det redan innan gick fort? Haha, lite snabbare gick det kanske. Jaja, därefter blev det lunch med Erika och spånande på C-uppsats idag. Kan ha kommit på något, får se om det kan funka :)

Sen hem och baka chokladmuffins för att ha tills idag när Persson kommer över för hårfärgande och fika. Sen klurade jag på om jag skulle ta mig ut på en springtur eller köra styrka hemma, men bestämde mig för att skippa det. Strax efter det så får jag sms av Erika som var sugen på en tur i skidspåret och det var ju svårt att säga nej till så vi hoppa in i Fanskapet och åkte upp till Hemlingby och körde sen 5 km skidor. Riktigt skönt!

Ja, strax kommer som sagt Persson och efter det knatar jag och Erika (och Sandra också kanske?) ner till stan för att köpa nytt kort på Friskis och sen kör ett pass på gymmet. Lovely, var ett tag sen nu!

Yes, det var allt för tillfället. Haaa deeet!

Grymt låttips, hihihi;
Petter – Baksmälla

Kommentarer
Postat av: moms

2011-01-30 @ 15:18:52
Postat av: mams

fin bloggbild

2011-01-30 @ 15:19:46

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback