Ny termin & kurs

Yes, idag började nya kursen, Pedagogik C. Först blir det två stycken metodkurser med vetenskapsteori och sånt kul. Haha, är så less på sådant, men ska försöka se det positivt. Uppgifterna i metodkursen kan ju hjälpa mig och Erika inför uppsatsskrivande. Så ja, det kan bli bra och jag ska försöka göra det bra. Ska försöka se det som någonting roligt, för ja, då kanske det blir det också.

Skulle egentligen varit heldag i skolan idag, men eftermiddagsföreläsningen bakades ihop lite med förmiddagen så vi slapp den. Otroligt skönt faktiskt. Så då blev det en sväng förbi Konsum och hem och äta lunch. Satte sedan en deg på jäsning som snart ska in i ugnen. Yummi, blir baguetter.. mm! Medan degen jäste första gången kastade jag på mig träningskläderna och drog ut på en springtur. Lite halt var det, men ruggigt skönt att komma ut. Me like! Sedan körde jag lite armstyrka hemma, wiho.

Yes, strax ska baguetterna in i ugnen och snart kommer det börja dofta hur gott som helst här hemma. Avundsjuk va? Hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback