Lyckad kväll igår

Igår var det pyjamaspartaj här hemma hos oss och det var en riktigt riktigt rolig kväll med bästa människorna Erika, Sandra, Fia, Magnus, Thim och Robin. Blev massa spelande, snack, musik och gott att dricka. Sedan mitt i natten tog vi även en tur till pulkabacken, haha, ruggigt roligt. Slutade med lite blåmärken, onda axlar och fläskläppar hos vissa, haha. Jag har ont i min arm jag, den är blå lite här och var, haha, men det var det värt.
Idag har det blivit en väldigt seg dag framför tvn, men har i alla fall städat undan allt och gjort det fräscht. Duktigt av oss, haha.
Imorgon börjar ny kurs, känns inte så lockande. I slutet av terminen ska C-uppsats skrivas och innan det är det massa förberedande kurser, suck. Kan vi inte allt nu efter A- & B-uppsaterna. Nene, tydligen inte. Men men, det ska väl bli bra det med.
Nee, nu blir det lite filmkikande tror jag. Ha det så bra folket!

Kommentarer
Postat av: Fia

naw:D det var en rolig kväll:D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback