Heelg!

Hej hej hallå!

För tillfället känns allt lite lättare. Jag tror jag har skrivit klart allt i den här kursen och kan nu i helgen koppla bort plugget tills måndagen då nya kursen börjar. Var galet länge sen jag hade en helg då inte plugget låg i bakhuvudet och gnagde. Har varit mycket ledig i och med att vi inte haft så mycket lektioner, men plugget ligger ändå och viskar i huvudet, hänger liksom alltid med om ni förstår. Men i helgen tror jag nog att det kan få vara lite tyst i bakhuvudet och det uppskattas mycket :)
Förutom att ha skrivit klart uppgifterna idag så har jag städat lite här hemma så det är fint tills imorgon då vi ska ha partaj här hemma. Tema är pyjamasparty, haha, ska bli riktigt skoj det!
Snart ska jag ladda med lite energi så jag kan prestera grymt på träningen vid 17 med Erika och P. Ska bli riktigt skönt det! Annars händer det nog inte så mycket ikväll. Antagligen segande framför en film med en stor skål popcorn. Me like :)
Ha det bra hörrninini!


Kommentarer
Postat av: mammi

låter kul

2011-01-21 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback