Suuuuck

Ja, detta var då en ihärdig förkylning. Kände mig bättre i tisdags, men efter plugget igår var det sämre igen. Lite feber och låg däckad i soffan hela eftermiddagen och kvällen. Idag är det tack och lov lite bättre och känner att lite av energin kommit tillbaka. Hoppas att förkylningen är påväg bort nu och inte svänger tillbaka, böö.

Idag var det plugget som gällde med seminarie som inte gav speciellt mycket. Sen hem och plugga lite mer. Yapp, annars har dagen bara inneburit tv-kikande och mycket segande.

Det enda positiva med att vara sjuk är att man inte behöver ha dåligt samvete över det man stoppar i sig och att man inte rör på sig så mycket ;) Tur jag tar mig ut och går lite i alla fall, blir ju bättre med lite luft.

Imorse var det dock inte det roligaste att gå till plugget i -20. Lite väl kallt och vi var alla väldigt fina när vi kom till plugget. Vithåriga med röda kinder, hihi.

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mkt! :D

det vet jag inte riktigt, det är första gången jag använder just den hårfärgen :)

Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: Tack så jättemycket! :) Blir superglad!



Vad har du gjort i helgen då? Kram ♥

2011-02-27 @ 19:33:43
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Fia

Men det är bättre nu va gumman?:) ni var och tränade idag? hoppas du tog det lugnt ändå:)

2011-02-28 @ 22:52:34
URL: http://www.metrobloggen.se/jagfia
Postat av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

SVAR: Härligt! :)Har också ÄNTLIGEN blivit av med min förkylning jag också. Jag var bara med vänner och sådär. :)



Det är jobbigt när det är sådär kallt, brukar bara skrika "GE MIG SOMMAR!!" inombords då. fast nu det senaste har det vart ganska varmt! 1 plusgrad idag! :) Hur varmt hade ni det?



Kram! SVAR: Okej. :) Jo med mig är allt bra! :) Lite tråkigt att helgen är slut bara.. :/ Vad har du gjort nu i helgen då? ;)



Kram!



PS. Missa inte chansen att vinna ett tandblekningskit på min blogg just nu! :)

2011-03-02 @ 17:50:49
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback