Oj..

..nu var det länge sen igen!

Lite uppdatering på vad jag sysslat med sen sist jag skrev:
Förra torsdagen åkte jag och Erika upp till Hemlingby igen och skidade milen. Såå grymt härligt! Solen sken så vackert och allt var helt toppenbra. Det vill jag göra om snart igen, för ooh så bra man mår av det!
På fredagen tog jag Fanskapet och rullade hem till Stockholm på förmiddagen. När jag kom hem slängde jag på mig skidorna och åkte en tur på ca 5 km. Härligt!
Lördagen bestod av bowling med familjen och det var riktigt roligt, även fast det kanske inte gick så bra som jag hade önskat att det skulle. Det var dock skoj att det var rätt jämt mellan oss alla, blir så mycket roligare då.
På söndagen tog jag, mamma och pappa en lång härlig powerwalk i skogen och sedan på eftermiddagen kom Anders som varit i Växjö hos sin bror, och så åkte vi tillsammans hem till Gävle igen.

Jaa, denna vecka har bestått av skola i måndags, sedan plugg resterande dagar och träning. Ohh, träning, jag är kär. Det finns inte mycket annat som kan slå ruset man ibland får av träning. Har dessutom en riktigt härlig träningsvärk i benen och armarna från skivstången i onsdags, me like.

Yeye, nu ska jag fortsätta med att läsa engelska vetenskapliga artiklar och sammanställa. Inte det roligaste kan jag tala om, men men måste göras.

Tjoo!



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas det gick bra med artiklarna ;)

Postat av: mams

Du är såååå duktig med träningen

2011-02-08 @ 15:46:17

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback