Hej folket!

En färdigtränad Johanna som skriver. Blev bara ett styrkepass här hemma bara, men skönt det med. Tur man har lite träningsredskap, men väntar in fler som jag ska få hem. Wiho!

Annars då? Jo snöstormen ute (eller ja, stormar väl inte lika mycket som förut, för nu skiner faktiskt solen till och med) gjorde så att vi alla hoppade föreläsningen i morse. Var inte lite skönt att få ett sms av Sandra i morse att vi hoppar det, hoho.

Igår efter plugget blev det en tripp till stan med alla för att kika present till Elin, sen satt vi oss en stund och di andra fikade. Mysigt! Sen på kvällen var jag över till Sandra för en tjejkväll med Mario, lite dricka och målande av naglar, hihi. Mycket trevligt. Gjorde oss lite fina inför ikväll då det blir party med utgång för att fira Elin som fyllt 22 :) Kommer nog bli himlans trevligt!

I veckan har det blivit ett grymt härligt spinningpass där jag och Erika gav allt till jäkla bra och peppande musik. Sen i onsdags blev det skivstångspass igen. Kroppen är ball, hallå. Tycker det är så häftigt när man märker skillnad på orken. Förra onsdagen hade jag dåligt med ork och en anledning var att kosten den dagen inte var den bästa. Så i onsdags åt jag ordentligt och laddade med mycket vatten, så passet sen gick hur bra som helst. Lovely!

Yes, det var nog det jag hade att säga idag. Nu blir det dusch och sedan ska jag nog ta mig ut för en lite promenad. Ha det grymt bra allesammans!

Så här ser det ut när man tittar ut genom köksfönstret, hoho! Likandant i sovrummet!

Kommentarer
Postat av: mommi

härligt med snö , sååå vackert ute igen. alla gula fläckar och annat skit syns inte längre krammmmm

2011-02-13 @ 18:42:46
Postat av: Johanna

Jaa, nu är det vinter igen :) Underbart!


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback