Oooonsdag!

De flesta dagar består endast av uppsatsskrivande och träning. Yepp, i princip det enda man gör känns det som. Fast jag klagar inte. Träningen är grymt kul och om kroppen inte skulle behöva vila skulle jag säkerligen träna varje dag. Har varit riktigt roliga träningspass nu på sistone. Har testat två nya gym, bla. Workout center och KomIForm där vi kört riktigt hårda pass. Sen har det blivit skivstång minst en gång i veckan, simning och igår zumba. Simningen i torsdags med Erika, Fia och Sandra var skoj, speciellt när vi övergick från att simma längder till att leka istället ;D Sen igår testade jag och Erika zumba på SATS och det var riktigt skoj, men svårt, hoho.

Igår var vi även till Sandviken där vi intervjuade för vår uppsats och snart ska vi cykla iväg och göra två intervjuer till. Nice nice! Känns bra att vi snart har allt material till uppsatsen så det bara är till att skriva skriva skriva och analysera, tolka och kritisera. Yepp, jag klagar inte, för uppsatsskrivandet är rätt skoj det med!

Yeees, nu är det dags att packa väskan och rulla iväg för intervju! Därefter blir det skivstång, wihoo! Tjoo!

Kommentarer
Postat av: Tina

grön blogg ;)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback