Hej & hå!

En nytränad Johanna som skriver. Blev lite styrka här hemma bara ikväll. Var ett tag sen jag fick till ett hyfsat bra eget pass. Har väldigt lätt för att tröttna när jag står där framför spegeln med mina hantlar och gummiband, hoho. Men idag så!

Annars idag har det blivit uppsatsskrivande med Erika och det gick rätt bra. Vi läste igenom allt och justerade och fixade med syfte, problemformulering och frågeställningar. Sådant klurigt och skojsigt alltså.

Idag har jag rätt galet med träningsvärk i vader, ljumskar och rumpa från ett gympass igår med Sandra och Thim. Härligt! Känns att man kört på ordentligt blandat med dålig stretch, haha.

Yepp, imorgon då? Jo då blir det mer uppsatsskrivande och sedan skivstångspass. Lääängtar!

Det var nog det. Fast just det, här har ni en braig låt. Varsågoda!
Elephant Man – In Jamaica

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback