Veckorna rullar på..

..ja, redan onsdag, alltså snart helg igen. Galet vad tiden går fort.

Föregående helg var jag som sagt (skrivet?) hemma i Stockholm. Började med att världens bästa pappa kom och hämtade mig inne i centralen. Sedan for han och Sten upp till stugan. Det blev tacos till middag med världens bästa mamma och världens bästa bror och sedan for vi iväg och lirade bowling. Var riktigt roligt och det gick hyfsat bra för en gångs skull. Vi alla fick vinna en varsin serie och då blir det ju desto roligare tycker jag :)

På lördagen var det Gröna Lund som gällde för mig och brorsi. Kom in till öppningen vid elva och första timmen var hur rolig som helst eftersom det var jättelite folk och man behövde knappt köa. Därefter kryllade det av folk och köerna blev längre och längre, men det var roligt ändå. Hade dock åkt på världens förkylning kvällen innan så när alvedonen släppte var det inte lika roligt längre. Så blev en rätt tidigt hemgång, men vi båda var nöjda ändå :)

På kvällen sen så kollade jag och mamma på en svartvit serie från typ 60-talet, haha. Kullamannen hette den. Minns att jag sett något/några avsnitt av det när jag var mindre så det var ju roligt. Kanske inte den bästa och mest spännande serien, men den dög bra en slö lördagskväll för en halvsjuk johanna, hoho.

På söndagen for vi till Stinsen och kikade kläder.
Brorsi skulle leta jacka och en jacka fann han. Hur snygg som helst och en helt otippad stil måste jag säga. Men riktigt snygg blev bror min, med ny jacka, ny halsduk och ny tröja :) Prima ballerina liksom!

Därefter var det dags för mig att rulla hemåt.
Kom in till centralen och ja, självklart så var tåget försenat med 50 minuter. Mycket roligt att slå ihjäl den tiden på centralen.. NOT! Men men, hem kom jag i alla fall till slut och ja, nu ska jag väl försöka avsluta detta långa och otroligt intressanta inlägg. Vet inte riktigt vad som flugit i mig, är ju nästa en uppsats det här ju snart. Kan det vara att jag egentligen borde plugga? Kan det vara så? Va? Va? Va? Allt annat blir ju så fruktansvärt mycket roligare då :)

Yes yes, nu ska jag glutta Cityakuten och samtidigt läsa engelska vetenskapliga artiklar. Kommer säkert gå prima det :) Tjohej på er!!

Kommentarer
Postat av: Brooor

Wooooo!



Jag vann totalen! :)

2010-09-08 @ 18:39:43
Postat av: Johanna

Hahaha brorsi ;) Glädjas åt varandra, vad är det? ;)

Vi skulle plockat ut o kikat vem som hade flest strikes och spärrar. Strikes vann nog mamma eller vad tror du? ;D

Postat av: Brooor

Haha, jag tror det är överskattat. ;)



Strikes vann nog mammmamamamaamma och spärrarna du. Så jag tycker det bara var bra att vi inte kollade upp det! ;D Woo

2010-09-08 @ 21:52:19
Postat av: Papsi

Det är som jag alltid har sagt, det är totalen som gäller :-)

2010-09-09 @ 08:10:16
Postat av: Johanna

Och vad skulle pappsi och brorsi säga om de inte vann totalen då? Hade totalen gällt då också? ;) haha, tror inte det va!



Väldigt synd att vi inte kollade upp det!! Så hade man kunnat knäcka dig lite ;) haha, känns som det behövs liksom, skrytis!

2010-09-09 @ 08:23:22
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Papsi

Det är som jag allltid har sagt, det är totalen som gäller :-) Men du och Mamma var duktiga :-)

2010-09-09 @ 08:30:40
Postat av: Johanna

Hihihi tack du :)

2010-09-09 @ 10:28:29
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback