En rubrik :)

Kvart över sju i morse hoppade jag och Anders i träningskläderna och tog oss ut på en liten joggingtur. Tung tur för min del i alla fall, man känner att man varit förkyld, hoho. Efter springturen blev det styrkepass hemma i vardagsrummet. Ben, rygg, armar, axlar och mage stod på schemat. Bra jobbat av oss, hihi.

Sedan var det dags för plugget för mig. Först grupparbete med Camilla och det gick rätt bra. Mycket att diskutera och för lite tid känner vi, haha. Sedan var det föreläsning och den var bra och intressant.

Yes, sedan har det inte blivit så mycket mer än middag
(köttfärslimpa, kokt potatis & kantarellsås, mums), biggest loser (bölar som alltid) och idol. Nu försöker jag mig på lite plugg innan klockan slår 22 och det är dags för en ny säsong av Hell's Kitchen, whii. Inför det laddar vi upp med popcorn.

Imorgon blir det plugg i skolan med Camilla, föreläsning och mer plugg med Camilla. Sedan bär det av till gymmet och därefter RAGGAA, wii, ska bli så skoj!

Johanna och popcornen säger, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback