Tjoho!

Hej på er, nu var det ett tag sen jag skrev igen. Tiden går åt till så mycket annat så hinner inte klicka in här så ofta känner jag. Men ett lite inlägg ska det bli nu i alla fall för att uppdatera er, hoho.

Förra fredagen (24sep) bar det av uppåt i landet.
Först tåg till Östersund och sedan buss till Strömsund. Värsta resan på länge, fyy, konstant illamående var verkligen inte roligt, bleh. Men men, väl i Strömsund så var allt toppen igen. På lördagen packade vi bilen och for till Erikas stuga i Nyhem, ca 11 mil från Ström och där hade vi det huuuur bra som helst. Det blev några utflyckter för att kika in den fina naturen, korvgrillning, bad, bastu, mys framför brasan och mycket annat trevligt.


På måndagen sedan bar det av mot Ström igen och då åkte vi först förbi Hällingsåfallet och kikade. Mycket fint och solen sken så det blev en regnbåge, hihi. Blev sedan en seg kväll framför tvn och på tisdagen var vi över till Kjell och Eva och hälsade på. Riktigt roligt att träffa dem! Klockan kvart i ett sen började vår resa hem till Gävle igen. Buss till Östersund, fördriva tiden där och sedan tåg till Gävle och var sedan hemma kvart över nio, wiho.

Resten av veckan ägnades åt plugg och träning och denna helg har varit mycket lugn. Cykeltur, xbox-lir, film och lite plugg. Yes, helt okej helg!

Nu ska jag återgå till pluggandet
medans jag väntar på att min gröt ska kokas klart :) Tjohej på er!




Kommentarer
Postat av: mammi

Vilka härliga bilder, ser fint ut där uppe

2010-10-03 @ 17:32:30
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Ja, visst är den :)



Mysiga kort lär jag säga! Får mig att länga tillbaka till sommaren :/


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback