pluggpluggpluggpluggpluggggggg

Ja inte blir det mycket bloggande här inte..

Veckan har inneburit plugg plugg plugg och även lite plugg. Heldagar nästan varje dag och alla uppgifter ligger ständigt i bakhuvudet samtidigt som man måste fundera på fältstudieplats och försöka få tag på det. Bleh, lite väl mycket måste jag verkligen säga.

När jag inte pluggar så blir det antingen träning eller slöande. Denna vecka kommer i alla fall bli en rätt bra träningsvecka med pass i måndags, dans igår, pass idag, möjligen joggingtur i Hemlingby imorgon och ki-box på söndag. Yes, me like! Gör i alla fall veckan lite roligare!

Nu ska jag koka mig en kopp te och sedan blir det plugg med Erika. Ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag. Wish med luck, haha!

Laaaateeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback