Hör och häpna..

..johanna uppdaterar!

Har varit lite mycket på sistone så bloggsuget har legat på noll komma noll noll! Men nu är nästan alla uppgifter klara och inlämnade så det känns ju typ hur skönt som helst!

Ja, inte har det hänt så mycket spännande sen jag senast uppdaterade, mest blivit plugg och träning. Igår planerade jag och Erika att vi skulle dra på ett gympapass, men bytte planer och for upp till Hemlingby och sprang en halvmil istället. Hur skönt som helst och det gick hur bra som helst för oss båda! Sen därefter la jag mig i ett bad, tände lite ljus och kände att jag måste ju ta tillbaka alla kalorier jag förbrände under joggingturen, så platsade ju bra med en öl i badkaret, hohoho! Ibland har man det allt bra :)

Idag blev det lite yoga med Erika
och vägde även upp den träningen med lite krämig potatisgratäng, hahaha ;) Lite chokladbollar på det också så är det komplett.

Nej nu får jag ge mig! Nu ska jag och Anders fortsätta lyssna på gamla 90-tals låtar.. Backstreet boys, here we come!


Kommentarer
Postat av: Fia

Gick det bra att spinga i Hemlingby:D


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback