Freedaag!

Hade igår planerat med Elin att gå på spinning idag kl 7.15, men självklart ska passet ställas in, bleh för det. Så imorse klev jag upp strax efter sju och tänkte att jag skulle ta mig en springtur istället, men vad känner jag då? Täppt näsa såklart. Självklart ska förkylningen komma när jag kommit igång bra med träningen och verkligen längtar efter att röra på mig. Blev 5 träningspass förra veckan och hittills denna vecka har det bara blivit två. Tråk på hög nivå. Får hoppas på att förkylningen släpper fort så kanske det får bli nå träning på söndag. Håll tummarna för det folket.

Yes yes. Eftersom det inte blev nå träning imorse satte jag igång med att plugga på inför redovisningen som skulle vara idag vid ett. Lärde mig nästan allt, duschade och fixade iordning mig och efter tio får jag sms från Fia som skriver att redovisningen är inställd. Ohh, inte gör det mig något. Hoppade direkt ur de tajta jeansen och hoppade i mjukisbyxorna och i dom och soffan har jag bott mestadelen av dagen. Lite plugg har blivit gjort och lite serietittande också. Möjligen lite mer serietittande kanske, hoho. Helt otippat, jag vet!

Nu ska jag snart fixa iordning lite middag tills pojken kommer hem. Idag bjuds det på fläskfilé i svampsås och med ris. Lyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback