Yes yes yes, denna helgen gillar vi!

Kom nyligen hem efter att ha varit på Stadium och intervjuat butikschefen där. Gick riktigt bra och vi känner alla tre att vi kommer få ett riktigt spännande resultat och framförallt diskussion. Diskussionen kommer bli så rolig att skriva, hihih, typ det man ser fram emot :) Wiho!

Nu sitter jag och äter en smarrig lunch bestående av varma hundar, makaroner och en tokgod vitlökssås, yummi yummi yummii, yes yes yes!

Imorgon åker jag, Ika och Fisen till Uppsala för att fira Camilla och Helena. Kommer bli grymt skoj. Sedan på lördagen åker jag och Ika till Stockholm och partar lite mer där när vi ska fira Jenny. Grymt rolig helg som jag verkligen ser fram emot. Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback