Yes I know..

..det var ett tag sen nu.

I fredags tog vi i alla fall bussen till Uppsala och hem till Camilla. Lite party där först och sedan bar det av ut till krogen för lite dans. Mycket skoj faktiskt!

Lördagen spenderades på stan för lite shopping. Johanna var väldigt duktig och köpte bara en t-shirt, hohoho. På eftermiddagen tog jag tåget hem och spenderade kvällen med Anders. Halvslumrade dock nästan hela kvällen, haha.

Igår gjorde vi inte speciellt mycket, en promenad blev det och sedan segande framför tvn. Köpte rabarber i veckan så det gjorde jag en paj av till oss också. Very good!

Idag har vi varit i Uppsala igen för att jobba med vårt arbete för b-uppsatsen. Har planerat, skrivit intervjufrågor och funderat hur vi ska gå tillväga. Vi har även gjort lite observationer i butiker. Blev ett litet bakslag i våra idéer men de ska vi greja med imorgon så jag tror det kommer bli jättebra och förhoppningsvis skoj.

Nu tittar jag på Biggest Loser, såklart. Bra bra bra serie liksom!

Yeah, har inget mer att skriva så tjoheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback