SOOOL

Får en liten stund på balkongen i solen nu innan jag ska traska över till Erika för uppsatsskrivande. Lär ju bli balkongen där också så jag klagar inte det minsta :)

Sitter och lyssnar på lite bra musik
och det mesta känns väldigt bra för tillfället. Uppsatsen går bra så ingen press från skolan heller. Grymt! Jag saknar dock min familj och skulle väldigt gärna vilja åka hem och krama om dem. Slänger över en cyberkram i alla fall, hihi. *släääääänger*

Ikväll blir det nog träning, skönt. Får se vad det blir för något.

Håller tummarna för att jag ska få mitt schema för sommaren hemskickat den här veckan.
Vore skoj att få veta hur jag kommer jobba så man kan planera in saker, yes!

Men men, nu ska jag ta mig en skål med vaniljyoghurt och frysta blåbär, yummiiiii! Ha en fin dag allesammans!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback