Nämen hallå där liksom

Idag har johanna varit ganska så duktig och pluggat. Eller jag skulle väl nästan kunna säga att johanna varit väldigt eftersom hon gjort klart en uppgift. Ja, det måste väl kunna sägas vara väldigt duktigt? Eller? Elleeer?

Har annars lagat till en god middag bestående av couscous, tzatziki och kotletter. Hade turkisk yoghurt som behövde användas så det fick bli en liten halvlyxig middag såhär på denna fina tisdag.

Nu ska jag strax ut och tvätta igen,
måste tvätta överdraget på den nya madressen för den luktar blääh. Inge kul alls att sova på den då eftersom den luktar blääh. Och vem vill sova på en madrass som luktar blääh?

Jag har länge funderat på varför couscousen vi köper har en så dum förpackning. Ser alltid ut såhär när jag öppnat den:


Idag upptäckte jag dock någonting efter att jag öppnat förpackningen.

Nämligen detta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback