Något nedslående

Strax efter åtta i morse kom Camillla och Erika hit för plugg. Öppnade upp dokumentet vi skickade från Erikas dator och vad skådar vi om inte ett dokument med en massa kommentarer från Maria. Dessa kommentarer hade vi bearbetat hela dagen igår och vi även skrivit om en massa i vår uppsats. Så alltså, för att vara övertydlig; allt vi hade ändrat och skrivit till igår var putts väck, borta, försvunnet, gone with the wind! Vi har ingen aning om hur det kunnat bli så eftersom vi sparat ned det på skrivbordet, sparat hundratusenelva gånger och även skickat det till våra mail. Ja, så vi blev såklart en aning deppiga, men ja, vad kan man göra? Bara att sätta sig och skriva om allt och sure, det gick rätt okej. Hoppas bara att vi inte missat något som var grymt skrivet igår, men så kanske kan vara fallet, who knows? Inte vi i alla fall, hoho.

Yes yes, så uppsatsskrivande är det vi sysselsatt oss med idag
och vi har även gjort ljusa slingor på Erika. Blev mycket fint måste jag säga :) Var lite nervös eftersom sist jag slingade blev det som sagt katastrof, hoho, men tur det blev bra nu.

Nu ska jag strax börja med middagen och idag blir det lyx; korv och makaroner, wooohoo. Det kallas; SLÖ JOHANNA, yepp! Men äsch, jag orkar inget annat. Ska i alla fall lyxa till det med lite efterrätt sen; turkyoghurt med rabarberkompott. Hoppas det kommer smaka, hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback