Hej hopp!

Dagen började klockan kvart över sju med en cykeltur ner till stan för att möta upp Camilla och sedan traska hem till Erika och sätta oss och plugga. Yey! Det går faktiskt riktigt bra och vi känner att vi har fått mycket gjort. Vi har bland annat bokat in intervjuer och gjort frågor till detta och börjat skriva på inledning, syfte och metod. Mycket bra jobbat av oss måste jag säga. Blev även en tur till skolan för att träffa vår handledare och vi hade ett mycket givande samtal. Yes yes!

Nu har jag precis ätit en världens godaste baguette
(bilden i föregående inlägg) med ost, sallad och gurka på. Otrooooligt gott, hey!

Nu ska jag slänga iväg ett mail till KappAhls huvudkontor och sedan tar jag ledigt resten av kvällen, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback