Hej dubbelsängen!

Igår efter dansuppvisningen, som gick finfint, så hyrde vi ett släp och åkte och hämtade våra nya sängar. Nu kan jag ligga raklång åt vilket håll som helst i vår säng, hihihohoho. Tror dock det kommer ta ett tag att vänja sig vid nya sängen för den vi hade innan var lite mjukare. Men hallåå, har ju hur mycket plats som helst när man ska sova nu och det kan man inte klaga på. Wiho! Anders var även duktig igår och fixade om i förrådet så att sängen skulle få plats. Han är så duktig så, för även fast det är proppat med saker där inne så kan man fortfarande komma in om man ska hämta något :) Duktig pojke liksom!

Sen klockan åtta idag har jag tvättat och även pluggat en del. Har snart skrivit en a4 idag och det tycker jag nog är rätt bra jobbat faktiskt.

Nepp, något mer spännande än detta har jag nog inte att skriva, så tjohej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback