Ett regnigt Gävle

Igår åkte vi ut till Aqua Spa i Gävle där jag fick en helkroppsmassage av Anders. Eller aa, det var inte han som masserade, utan han bjöd mig på det, tihi. Grymt skönt var det i alla fall. Tack så himla mycket älskling! <3

Därefter åkte vi ut till Valbo centrum och kollade runt. Vi letade båda efter studentpresenter, ingen enkel uppgift måste jag säga. Lyckades heller inte hitta något, men har ju rätt gott om tid på mig i alla fall.

När vi sedan kom hem tände vi grillen och gjorde en lika god middag som föregående helg; fläskfilé, klyftpotatis och kall vitlökssås.
Yummi! Därefter slängde vi på rabarberpaj i folieknyten på grillen. Blev lite rinnigare än om man gör i ugn, men smaken var rätt bra, förutom att jag hade haft på alldeles för mycke socker, hoho. På kvällen sen kom Sandra och Thim över och vi glodde Champions League finalen. Mysig kväll!

Yepps, nu ska vi snart ut till tvättstugan
och tvätta våra mattor, woho. Riktigt underhållade!

Så, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback