Detta fält måste fyllas i

Nu börjar favoritprogrammet Biggest Loser, me like me like!

Blev ett pass på gymmet den här morgonen också och det var skönt som vanligt. Så skönt att ha träning avklarade så tidigt. Efter gymmet blev det lunch, dusch och sen över till Erika för att gör klart våra uppgifter och klara blev vi. Riktigt grymma är vi! När vi läste igenom det blev vi chockade flera gånger att det var så bra ibland ;D Haha

Har därefter segat framför tvn, lagat mat och ätit mat.
Nu segar jag jag ännu mer framför tvn. Biggest Loser liksom, hallå!

Igår dummade sig min mobil rejält. Började med att jag inte kunde ta emot några sms, sen när jag satte i laddaren i mobilen piper den till och så står det "Allvarligt fel. Avbryt laddningen och använd inte telefonen. Kontakta Sony Ericson Call Center" Kuuul det var då. Då var jag tvungen att kontakta Call Center, men hur, om jag inte får använda telefonen? Haha. Ne men jag ringde nå nummer ändå, men numret var avstängt, så det kändes mycket lovande. Sökte runt lite på nätet om det och märkte att jag inte var ensam om att ha varit med om det. Hittade en blogg som nyligen haft problemet och skrev ett inlägg. Nån timme efter får jag ett mail där hon skrev att jag var tvungen att uppdatera mjukvaran. Så det har jag gjort och nu verkar det fungera som det ska. Tack ska du ha,
missmaddis.com :)

Nu ska jag bara försöka få tillbaka alla nummer som försvann,
hoho, men de finns lagrade på datorn som tur är men jag vet inte hur man gör får att få tillbaka dem i telefonen. Får vänta tills Anders kommer hem :) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback