Camillas dag!

STORT GRATTIS till Camilla på 22 års dagen! Jag hoppas verkligen att du får en underbar dag och att du mår toppenbra :)

Idag mötte vi upp Camilla och sedan gick vi hem till mig. Jag och Erika bakade blåbär- och rabarbermuffins igår och idag satte vi ljus i dem och gav till Camilla. Det verkade som hon uppskattade det, hihi.

Därefter blev det lite plugg, men blev klara med det vi skulle göra rätt fort så vi slutade redan innan lunch. Imorgon ska vi ha handledarmöte så hoppas vi får mycket bra kommentarer som vi kan arbeta med.

Har annars inte gjort så mycket.
Tagit en powerwalk i solen och sedan har jag slöat, hoho. Sitter och tittar på unga mödrar och dricker sockerdricka. Var hur länge sen som helst som jag drack läsk. Hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback