Bra helg, mycket bra helg!

I fredags tog vi ledigt från uppsatsskrivandet, sköönt.
Blev lite städning och en massa slappande. Sen på kvällen blev det kubb med Erika, Magnus och Erikas syster och kusin. Grymt roligt! Men när är inte kubb roligt liksom? Hihihoho.

Igår tog vi en långpromenad i det underbara vädret.
Hur grymt är det inte att kunna gå i linne? Superskön promenad i alla fall. Sedan på kvällen plockade vi fram vår nya grill och grillade för första gången på balkongen. Det blev huuuuuur gott som helst; fläskfilé, klyftpotatis och världens godaste vitlökssås. Inte dåligt måste jag säga, inte dåligt alls, utan hur bra som helst!

Idag då.. har tvättat sen åtta imorse. Inte speciellt skoj, men skönt att ha det avklarat.

Yes yes, tokskön helg och grillningen var verkligen pricken över i:t! Wiho!


Kommentarer
Postat av: mam

jag blev på gott humör när jag jag hörde om er helg

2010-05-16 @ 16:36:58
Postat av: johanna

hihi vad söt du är mamma :)


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback