Bra dag idag idag idag!

Idag tog vi sovmorgon med uppsatsskrivandet och mötte upp Camilla vid halv tio för gymmet. Gick tokmycket bättre där idag än det gjorde i tisdags. I tisdag hade varken jag eller Erika energi för fem öre, men idag så. Körde rejält och la på mer vikt på armarna. Grymt skönt!

Efter lunch och dusch satte vi oss på Erikas balkong i bikini
och satte igång med skrivandet. Vilken stor skillnad vädret gör med våra humör. Igår var det grått och alla var trötta och så opeppade man kan bli, men idag var vi glada och skrivandet gick bättre, tjoho! Hoppas på lika bra väder imorgon!

Yepps, det var nog det jag hade att skriva för tillfället. Men en låt kan jag väl ge er. Det vill ni ha va? Jaa, jag tänkte väl det. Låt se, vad ska johanna bjuda på idag då.. hmm.. bra blir det såklart, oroa er inte för det!

Here it comes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback