Vi skippar rubriken idag, hoho.

Lite dåligt på uppdateringsfronten ser jag. Bloggen uppdateras tydligen inte av sig själv.

I helgen var jag i alla fall hemma hos familjen och det var lika mys som vanligt. I fredags såg vi bland annat på film, This is it och den var grym. I lördags åkte mamma och jag till Ikea och jakobsbergs centrum. Kom hem med lite fina saker, hihi. På kvällen kom Carro över och så såg vi På smällen. På söndagen blev det bowling, wiho, riktigt roligt, men gick väl kanske inte toppenbra, men vad gör det?

I måndags började vi en ny kurs,
Kunskap, utveckling och livslångt lärande = KUL-kursen, hoho. Får väl hoppas att den är KUL då.

Sitter just nu och längtar till helgen
då jag åker med mamma och pappa till stugan. Wiho vad jag längtar. Var på tok för länge sen jag var där och det ska bli så himla mysigt. Yes yes :)

Nu blir det lite lunch och sedan måste jag fortsätta läsa, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback