Underbara ledighet!

Ledig ledig ledig! Inga måsten, ingen press. Så grymt skönt att inte behöva göra någonting, bara gå hemma och göra det som faller en in. Kolla tv, glo serier, lyssna på musik, ehhhh, ja där tog det slut. Vad gör man egentligen när man är ledig? Det är frågan det, hihi. Ingenting kanske?

Har väl kanske ett måste och det är att ta tag i disken, men därefter så :) Kanske ska ta och baka något gott bröd, ja vi får väl se.

Igår satt jag från 15 till cirka 20
och brände över alla mina bilder från datorn till skivor. Tog ett tag det, haha, men vad gjorde det när man hade tvn på i bakgrunden? Nu håller jag på och bränner över alla mina dokument på en skiva också. Känns bra att ha allt på skivor ifall det skulle hända något med datorn. Får se om all musik ska brännas över, kommer nog ta ännu längre tid än med bilderna, får se om jag orkar, hoho.

Nää, dags för lite lunch kanske..
talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tack för det (: vad gör du ikväll sötnos?

Postat av: Bitterfittan

jag ska bara dega framför tvn nu hehe

2010-03-23 @ 21:08:27
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Elin

Sv. Tack så jättemycket för att du bryr dig! <3

Det betyder väldigt mycket! Jag klarade inte ens av att bryta kontakten! Men ska försöka att inte bli sårad igen, Mindfulness kanske hjälper för det är mycket mina tankar som måste ändras! ;)

Kram kram!

2010-03-23 @ 21:40:38
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback