Tjollahopp ni som läser!

Igår morse var jag på gymmet och det gick riktigt bra, kände mig stark, så det var grymt skönt. Fick dock världens huvudvärk några timmar efter gymmet som stannade hela dagen, kvällen, natten och nu på morgonen. Känner lite smått nu också, men det är bättre i alla fall. Känns som min förkylning heller aldrig ger sig för nu är hostan tillbaka också. Asså förkylning, geeee diiiig nuuuu vaaaa! Hade ju tänkt gymma imorse också liksom. Men äsch, har fått bli lite med hantlar och gummiband nyss i alla fall.

Seg dag för övrigt. Har handlat lite, kollat film (En galen dag i New York som gick på tv) och nu glor jag Top model som jag brukar göra vid fyra, hoho. Ska strax ta tag i disken och sedan laga mat. Det blir nachos och sen ikväll hoppas jag på filmmys. Åker ju till stugan med familjen i helgen och Anders åker till familjen så det blir vår sista kväll tillsammans för den här veckan så då blir det något gott att äta och kanske film eller någon serie.

Yes yes, detta får räcka för nu. Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Dumma dumma förkylning!

Släpp taget om Johanna nu!

För Johanna vill träna med mig nu! :D

Postat av: Elin

sv. haha ja precis :) Förkylningen kanske inte tycker om godis, så ät mycket sådant i påsk så kanske du skrämmer bort den :D

2010-03-31 @ 18:24:20
URL: http://elinolssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback