PROSIT

Åkt på en förkylning igen, suuuck. Kände av det lite smått i slutet av förra veckan och i dag värker och kittlar halsen. Jippiyey, jag som vill träna! Får hålla tummarna för att det blir bättre fort så träningen inte blir ledsen. Den brukar bli så ledsen när jag inte tränar, hoho, och så vill vi ju inte ha det!

Idag har jag som sagt tvättat och skrivit klart examinationsuppgiften. Förutom ett seminarium på torsdag så är jag ledig till den 6e. Loooveeelyy!

Annars blev det en trevlig promenad med Erika. Mycket mycket mysigt. Bästa sällskapet och sol, ja då kan det inte bli så himla mycket bättre :)

Resten av dagen har jag segat framför tvn
och där sitter jag fortfarande och kommer säkerligen sitta här kvällen ut, hohoho. Och inte får jag dåligt samvete för det heller, för hallåå, jag är LEDIG :D och lite småsjuk, så är ändå inge bra att träna ;)

TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: mammi

krya på dig hjärtat

2010-03-22 @ 18:53:06
Postat av: Johanna

tack mami :) <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback