Mysig dag igår - kanske inte lika mysig dag idag

Igår var jag med Sandra på stan. Blev lite fynd, men var ändå duktig och köpte inte så mycket. Efter ett tag kände vi båda att det fick bli köpstopp, hoho, så då gick vi hem till mig och såg top model och sedan gjorde vi tacos och åt. Därefter kollade vi på film, Ned Kelly, och den var bra. Mysig dag som sagt :)

Idag har jag bott i soffan hela dagen,
förutom då jag bakade havreflarn, hoho. Har glott tv, data och ätit massor med kakor och druckit te. Väldigt nyttig och bra dag som sagt. Just nu sitter jag och tittar på filmen 17 again och ja, den duger väl. Halvtöntig såklart, men det kan vara skönt att kolla på ibland.

Ja, ska se klart filmen nu och efter det blir det nog middag. Har våffelsmet i kylen så blir antagligen det, haha. NYTTIG dag som sagt. Därefter blir det nog ännu mer tv och dator och vid 20.30 så släcker jag såklart.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback