Konsert ikväll

Idag åker jag och Anders till Stockholm för att först mellanlanda hos familjen och äta middag, sedan åker vi vidare in till Arenan och ser 30 seconds to mars! Wihiho! Det ska bli skoj!

Ohh, i helgen var jag som sagt med mams och paps upp till stugan
och det var hur mysigt som helst. Lördagen var underbar! Molnfritt, sol och plusgrader, lovely! Blev en skogspromenad, sedan satt vi ute i solen i flera timmar vilket resulterade i att fler fräknar ploppade upp, hoho, men inte gör det mig någonting. På eftermiddagen kom farmor och farfar på middag och det var mycket trevligt! På kvällen sen blev det bastu och sedan film - Luftslottet som sprängdes.

På söndagen var det inte lika fint väder,
men det var mysigt ändå. Blev en promenad och en skotertur. Mycket skoj! Tokskön helg alltså!

Har inte så mycket mer att skriva nu, ska ta hand om tvätten nu, wiho så skoj!

nu säger vi.. TJOHEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Jadu JAG han satt och kollade på Beck :) jag vill inte heta Lars :(

Det var för klippningen som jag (och inte Lars) var nervös för :p


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback