Just det!

Igår när vi kom hem från bion, klockan var väl efter tolv någongång. Då när vi ska låsa upp porten så hör jag en röst från bottenlägenheten. Vi står och tyder vad denne säger och hör sedan att hon säger "Kom och hjälp mig, kom och hjälp mig" tusen gånger om. Snacka om att pulsen ökade där. Anders ringde trygghetsjouren och när Anders berättade och hon frågade vart det var någonstans så lät hon inte direkt förvånad. Tydligen behöver den där tanten hjälp ofta. Jag minns att för några veckor sedan sa en från Gavlegårdarna som hjälpte oss med en felanmälning att han innan han kom till oss hade varit ner hos en tant som legat i sin säng i tre dagar utan att ha tagit sig upp. Så jag antar att det var samma sak den här gången, att hon inte kunde ta sig upp.

Men snacka om att det var lite läskigt att höra den där rösten, haha, speciellt efter man precis varit på bio och sett en thriller-film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback