Hejhej folket!

Har precis kommit in från att ha suttit ute i solen på balkongen och läst lite. Lite molnigt var det så någon jättevärme var det tyvärr inte, men lite mysigt under alla filtar ändå, hihi.

Har även nyss ringt till tele2
och fixat sms-paket och surf-paket för jag tror jag kommer tjäna på att ha det, haha, blev en del på förra räkningen så.

Yes box, har nog inte så mycket mer att säga tror jag.

Eller jo, fick reda på mitt betyg från förra kursen, ett B. Hohoho, det hade jag inte alls väntat mig så det var grymt skoj. Erika och jag ska ta en promenad till skolan och hämta ut våra portföljer efter lunch. Ska bli spännande att se kommentarerna på arbetena.

Ja, det var väl det, ha det gött allesammans, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback