Han som får mig att le & skratta

Anders, min tok! Igår när han satt på tåget på väg upp till familjen i Östersund bombaderade han mig med sms, låånga sms, sjuka sms, hihi. Uttråkad pojke på ett tåg tror jag.

ett utdrag:

"o nu kanske du också undrar: "vilket jäkla drygo" skickar han sms nu igen. Jovisst är det så. o jag har planer på att vara fortsatt dryg så förvänta dig inget nytt där. Men så är det ju. jajo eller hur? Är
iaf
halv
vägs
.
skriver
som
jag
vet
och
vill :(
Ojoj skulle ju inte vara en suris där. Aja. Orkar inte sudda."

Hahaha, han förgyller min dag i alla fall :)
Underbara människa! Fick flera likande sms och jag skrattar varje gång jag läser dem, hihihi.

Saknar min pöjk, men jag hoppas han har det toppenbra hos familjen och deras sju(?) hundar, hoho.

Idag händer det nog ingenting vettigt. Eller kanske blir lite städning av lägenheten om jag orkar, annars bosätter jag mig nog framför tvn hela dagen. Nu blir det i alla fall lite frukost och tv-tittande, om det går något bra vid den här tiden dvs. Vi får väl se.

TJOHEJ ALLESAMMANS!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

hur är det med dig :)?


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback