Haha just det!

Imorse vaknade jag klockan elva (trodde jag). Var ju duktig och ställde fram klockan igår innan jag somnade, men vad jag inte visste var att mobilen tydligen ställde om sig själv. Jag tyckte det var väldigt sent jag vaknade, för det brukar jag inte göra och sedan så hade inte datorns eller tvns klocka ställts om (trodde jag). Så jag ringde mamma och hörde vad klockan var och då visade det ju sig att min klockan gick en timme före, hoho. Rätt skönt att veta att klockan inte var så mycket som min mobil visade. Hoho!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

låter jätte mysigt :)

händer idag?

Postat av: mmautildah

jippie , hmm dagen är snart slut!:p men ska beställa lite kläder nu:)

2010-03-28 @ 22:30:45
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback