Grymma danskar!

Har fått hem Carpark North's nya album som jag och Anders beställde förra veckan. Jag älskar varenda en av låtarna! Grymma danskar!

Annars då?
Började tvätta vid åtta, så har sista tvätten i torkskåpet just nu. Sköönt att ha det klart!

Håller annars på att finjustera min examinationsuppgift. Urk säger jag bara! Att endast få skriva 3 sidor och med radavstånd 1,5 - det är SVÅRT! Man måste vara så kortfattad och samtidigt djup så det inte skrivs på ytan bara. Svårt svårt, men bra att få öva på det! Kan ju annars babbla på i hur många sidor som helst! Har för tillfället cirka 3 ½ sidor, sitter och gör utdrag och grejs för att få plats, haha, men måste nog ta och ta bort lite text! Jippiyey för det! Men det ska jag nog greja ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback