Brist på annat att göra..

Enjoy, haha!

Brukar du komma i tid: Yes box
Vad hade du i din mun senast: Mjölk
När mår du bra: När jag får umgås med pojkvän, familj & vänner
När blev du fotad senast: Roade mig själv & fotade i helgen
Hur känner du dig nu: Trött och seg efter gymmet
Kan du laga mat: Ibland, haha
Vad pluggar du: Hälsopedagog
Vad tycker du om fötter: Inget speciellt
Är du smart: Men självklart!
Vad har du på dig: Träningskläder, strax dags för dusch
Är du aktiv i skolan: Det tycker jag väl
Vad saknar du: Sommaren
Hade du en bra kväll igår: Lugn & skön, så ja!
Din favoritdryck på morgonen: Te
Vad ska du göra i sommar: Sooola & baaada & joooobbaaa
Är du nöjd med ditt liv: Yes
Vad vill du jobba som: Med något inom hälsa i alla fall
Har du tråkigt just nu: Kan nog tänkas, ja!
Vad gör livet värt att leva: Min familj, mina vänner och min pojkvän
Vad i livet ångrar du: Inget jag kan komma att tänka på just nu
Är du musikalisk: Skulle jag nog inte säga, haha!
Vad lyssnar du på för musik: Typ olika från dag till dag, men rk är alltid bra!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nope
Är du bortskämd: Nej
Är du trött: Mest seg
Vad gör du imorgon: Gymmar, annars vet jag inte

Din/ditt första
Operation: Ingen
Piercing: Öronen
Bästa vän: Första bästa vän var nog Emma skulle jag tro.
Pris: ehm, inget?
Sport du utövade: Gymnastik
Husdjur: Nada
Utomlandsresa: Kreta
Konsert: Hmm, Billy Talent kanske eller Poets of the fall?
Kärlek: Andeeers :D

Din favorit/dina favoriter
Filmer: Ooooj, svårt.. finns alldeles för många bra!
Tv-program: Desperate Housewives, Top Model, Lost
Musik: Nickelback!
Drycker: Te
Kroppsdel (på motsatt kön): Ögon & Leende :)
Sport: Dans!
Plagg: Alla mina shorts, ooh, längtar efter dem! Ge mig sommar!
Skola: Högskolan i Gävle kanske
Bok: Kan inte komma på någon tyvärr, hoho

Just nu
Äter du: Ingenting
Dricker du: Mjölk
Ska du: Duscha
Lyssnar du på: Lifehouse
Väntar du på: Inget speciellt
Tittar du på: Dataskärmen

Vad du föredrar på det motsatta könet
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar
Busig eller lydig: Busig

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback