Blahablaha får bli min rubrik!

Yes, igår var jag som sagt bosatt i soffan hela dagen. Gick inte utanför dörren alls, men öppnade i alla fall balkongdörren ibland för att få in lite frisk luft, haha. Glodde, som jag skrev tidigare, på 17 again och den var helt okej. Vid 18 började Waterboy så fick bli slötittande på den också. Kul, kul, verkligen!

Vid 20.30 släckte jag ner alla lampor,
stängde av datorn och tvn. Tände 32 stycken ljus, hoho, så mörkt blev det inte i alla fall. Men tyst blev det allt! Helt knäpptyst! Och där satt jag för mig själv med min bok och försökte fördriva tiden. Timmen hade ju blivit något roligare och mysigare om man hade haft sällskap såklart, men sure, jag klarade mig och timmen var över rätt fort och då åkte tvn på igen och då blev det tittande på Natt på museet, haha!



Hoho, blev så ljust av alla ljus att solbrillorna fick åka på ;) Haha, so funny!

Näää, nu ska jag ta tag i disken och sedan städa lägenheten. Otroligt spännande dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej söt <3

Haft en bra helg?

Kramis <3


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback