30 Seconds To Mars

I ondags var det konsert (varför stavas det inte kånsäär? hoho) på schemat, 30 Seconds To Mars, och de var självklart grymma! En stor nackdel var bara den långa väntan innan de började lira. Det var två förband innan med start runt sju och visst, de var helt okej, men det var inte för de man var där så därför blev det drygt eftersom de inte började lira förens efter 21. Då var man trött, varm och hungrig så jag kunde inte njuta till fullo. Men lite hoppande blev det i alla fall och jag blev grymt glad när de spelade min favorit From yesterday, oh oh oh, älskar den låten! Sen var det ju dessutom superkul att se de live, det kände inte på riktigt att 30 Seconds To Mars stod på scenen, hihi.

Idag är jag ledig, eller ja, så ledig man kan bli när man har plugg att göra. Men hade kunnat sova länge än till kvart i sex, hoho, för då var jag uppe för att ta mig till gymmet. Klockan sju var jag där med Elin. Det var lite segt, men ändå rätt skönt.

Yes yes och nu ska jag försöka sätta igång med skrivandet på examinationsuppgiften, såå, tjoheej!

Kommentarer
Postat av: Karoline

Åh jag ääääälskar den låten :D

2010-03-12 @ 17:45:31
Postat av: Johanna

Jaaag meeeed :D och nu har jag sett den live också :D looovelyy!


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback