Yes!

Igår grillade vi till middag. Blev fläskfilé, cous cous och tzatziki. Hur gott som helst. Idag har vi tänkt grilla hamburgare till middag så nu håller jag på och bakar hamburgarebröd (weird det lät). Gotti gott ska det bli.

Annars idag har vi varit ner på stan och kikat skor till Anders. Hans skor som han haft i typ 4 år börjar sjunga på sista versen, haha och doftar inte precis rosor, hohoho. Han hittade en del, men de han tyckte om mest fanns självklart inte i hans storlek. Bläh för det. Yes yes, blev lite shopping för mig i alla fall. Kunde inte motstå en superskön tunika, en tunn tröja och två par solbrillor. Hoho. Ett par röda och ett par blommiga, wow!

Yeye, nu ska jag baka vidare, tjohej på er!


Här kan ni skåda mina balla brillor, hohoho, och lite av tunikan. Yes, me like! Och ni är säkert hur avis som helst, eller huuuur? Mohahaha! Eller kanske inte, men jag kan ju alltid få tro det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback