Ojoj, här var det tomt!

Ja, det ekar tomt här i bloggen märker jag. Har inte alls haft någon lust att skriva, hoho, men nu så tänkte jag kladda ner några rader i alla fall.

Midsommarhelgen i stugan var hur mysig som helst.
Massor med god mat, underbart sällskap, bad och bastu. Wiho! Me like a lot!

Har tagit många promenader med Sandra de senaste dagarna.
Gått runt i hela Gävle i flera flera timmar. Supermysigt :) Idag hade vi tänkt ta en liten promenad och kanske göra något annat efter det, men istället blev det typ en 3 timmars promenad, haha. Letade upp ett ställe vi länge undrat över vart det var någonstans och vi hittade det och fortsatte sen gå. Snacka om att jag är trött i mina ben nu. Blir segande resten av kvällen, haha.

Igår var jag med Sandra och Camilla och solade och badade.
Hur mysigt och trevligt som helst! Tror det blir bad på fredag också om vädret tillåter :) Det gillar vi, hoho!

Yes, that's it for now! Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback