Oförberedd it is

Det började spöregna på förmiddagen då jag skulle cykla ner till stan. Så jag letade fram regnkläderna från förrådet och satte på mig det och stövlarna. Packade träningsväskan och begav mig ut. Självklart hade det slutat spöregna då. Ja, varför inte? Är man förberedd, så slutar det såklart. Det är likadant när man förbereder sig för att sola och plockar fram solkräm bland annat. Då går ju solen såklart i moln också eller så börjar det regna. Hur ofta har inte det hänt? Man ska alltså vara oförberedd, hoho. Men det innebär ju att man antingen blir dyngsur eller bränd av solen. Yes, bra det där.

Yes yes, blev ett litet spinningpass. Istället för att regnet dränkte mig, så gjorde svetten det, hoho. Grymt skönt pass som körde slut på mig.

Resten av dagen har jag segat framför True Blood, wiho. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback