Mysig helg

I fredags var jag över till Elin där det var lite fest. Började roligt i alla fall, men sen när vi skulle ut tappade jag helt intresset. Hamnade på All Saint's och satt där en stund. Pricken över i:t med kvällen var i alla fall att jag inte gjorde av med ett endaste öre, lovely.

Lördagen blev en seg lördag och det gillar jag. Det regnade typ konstant hela dagen så det var mysigt. Jag och Anders tog oss i alla fall ut på en liten promenad under varsitt paraply, myys. Johanna gillar när det regnar. Annars under lördagen blev det lite film, Doc Hollywood, Polisskolan 2 och Wedding Daze.

Igår började jag dagen med att baka. Gjorde egna korvbröd, hihi. Till lunch grillade vi korv på balkongen och det var hur gott som helst. Hela tre stycken klämde jag i mig och det är inte dåligt det.

Här får ni två små muppbilder, woho:


Kommentarer
Postat av: mammi

ser goda ut korvbröden

2010-06-14 @ 14:31:58
Postat av: johanna

var nog de godaste korvbröden jag ätit :) hihi


Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback