Hejhejhejhejhej

Johanna har inte haft någon tid att skriva ett litet inlägg. Puuh, mycket att göra har det varit.

Förra veckan var det uppsatsskrivande som gällde. På onsdagen satt vi från nio till halv tolv på kvällen och sedan upp vid åtta igen. Tufft må jag säga, men bra gjort av oss trots allt kaos som vi inte går in på här.

Ni anar inte hur skönt det var när vi var "klara" i torsdags
och jag fick sätta mig i bilen och åka hem. Helt underbart att komma hem till familen <3

I fredags var det studentfirande hela dagen och det blev riktigt lyckat. Matte sprang ut, åkte flak och blev sedan firad av hela släkten hemma. Lät som han var nöjd och det gillar vi :) Tokmysigt!

Lördagen var också tokmysig.
Umgicks med familjen hela dagen och jag och pappa var ner till OK och pappa bytte katalysatorn på Fanskapet så, tro det eller ej, Fanskapet är TYST! Ja, i jämförelse med innan i alla fall :) STORT TACK för hjälpen pappa! Du är så grym!! <3

På söndagen träffade jag Carro en sväng och det var mysigt att få umgås med henne lite. Sedan blev det grillade hamburgare till middag. Hur gott som helst. Därefter satte jag mig i den TYSTA bilen och började min resa hem till Gävle igen. Typ konstant spöregn hela vägen hem. Stundtals var det svårt att se bilen framför mig till och med. Läbbigt värre.

Yes yes..
det var nog allt för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ;D :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback